Sunday, November 13, 2005

Söndag

En typisk söndag. Känner mig trött men kommer ändå inte kunna sova om jag lägger mig. Känner paniken krypa sig på...måste ju gå upp 5.20 imorgon. Ska gå med den sjuksköterska som är min huvudhansledare denna praktik, det känns bra och nervöst. Tänk om hon vill att jag ska sätta nål redan imorgon???

Igår var jag ute och dansade, det var trevligt och relativt nyktert. Som alltid när man är nykter klockan tre på ett ställe får man kalla kårar av att se hur männen (jo, de flesta var tyvärr män, tråkigt att behöva generalisera men så är fallet) kryper längst väggarna i ett sökande efter ett offer. Ett evigt bedömande och stirrande....skitäckligt faktiskt....
Varannan vatten funkar ju faktiskt, man blir mindre benägen att göra något dumt, så att säga.
Dock var nog det bästa med hela kvällen att vi fick skjuts hem, att slippa sitta på tunnelbanan en lördagnatt kändes UNDERBART!!!!!

Just det, vi åt på Burger King innan vi åkte hem och in kommer Ingmar Stenmark+fru och Anki Bagger...Ingmars fru var full, det var kul tycker jag och själv var han nog allt lite rödögd. Kändes så bra att även sportstjärnor äter skitmat.

ska försöka sova...döfött men måste.

No comments: