Sunday, November 06, 2005

Ångest + kungen=sant

Klockan är kvart i ett på natten och jag kan inte sova. Det ligger som ett töcken av ångesttankar över min hjärna. Jag kan liksom inte värja mig. Det är en så otroligt sjuk känsla, särskilt då jag är medveten om att den är helt fabricerad av mig själv. Det är som tortyr som jag gör själv. Jag måste hålla mig upptagen mentalt hela tiden så jag har i kväll spelat kungen 87 ggr. Kungen är det bästa sättet att få mig att inte tänka. Jag försökte få mig själv att se på en film, men det gick inte...måste göra något upprepande och logiskt.

Ska ta en zophiklon och sova, för jag är ju trött....

2 comments:

Anonymous said...

Men vännen, jag har ju en avslappningscd du kan få låna :) Hoppas att du mår bättre nu! Kram, kram.

Linda said...

Tack snälla du, den vill jag verkligen låna, jag minns ju hur bra den funkade för dig : )