Friday, October 28, 2005

Tenta

Har just skrivit klart min tenta i Folkhälsovetenskap. Oj va flummigt det blev med många dock, varse och ehuru. Misstänker att läraren kommer att genomskåda mina insatser och inse att jag iställetför att plugga igår satt i telefon 4 timmar för att sedan spela Kungen i tre timmar innan jag beslöt mig för att krypa ned i sängen och läsa två sidor innan jag somnade. Inte heller kom jag upp klockan 06.00 som jag hade räknat med (som om jag någonsin kommit upp i tid). Istället blev klockan sju och jag fick panik läsa ett par sidor i badet (för bada måste man ju ta sig tid för). Nu är det dock (hehe) över och jag får se sen om hon vill mig väl eller inte. Whatever! Känns det som just nu och det är nog första gången så jag får njuta riktigt ordentligt.

Och i kväll är det öppen dans på linedancen!
Det blir nog en toppen dag trots allt.

No comments: